Home/CRM/VoIP ondersteunde CRM bij Selligent VoIP ondersteunde CRM bij Selligent Het van oorsprong Belgische CRM-bedrijf Selligent heeft een overeenkomst gesloten met het Amerikaanse LignUp Corporation, een leverancier van geconvergeerde communicatieoplossingen. 2006-05-23Comment Selligent’s CRM-oplossingen zullen daarbij worden geïntegreerd met LignUp zijn Communications Platform wat de Selligent klanten de mogelijkheid zal bieden om spraaktechnologie te gebruiken binnen de CRM omgeving en VoIP communicatie te koppelen aan de toepassingen voor het beheer van de klantrelatie. Het IP-gestuurde communicatieplatform van LignUp omvat webgebaseerde telefonie, voice mail, unified messaging, automatische beantwoording, en zo meer. Het geïntegreerde systeem zou nog in de loop van dit jaar gelanceerd worden. www.LignUp.com LEES OOK: 360 graden weboplossing van Selligent koppelt CRM, analyse en CMS11/04/2006De Belgische CRM fabrikant Selligent kondigt een nieuw webgebaseerd CRM-product aan. Opvallend is dat het product de trend volgt waarbij steeds meer functies in één doos worden gestopt en CRM, meetsoftware en zelfs content management gebundeld worden, een trend die in de hele industrie aan de gang is. >> Selligent lanceert Smartstart CRM16/11/2005De Belgische CRM fabrikant Selligent kondigt de lancering van Selligent Smartstart aan. >> Selligent en DAD slaan de handen in elkaar08/06/2005De Belgische CRM fabrikant Selligent heeft een overeenkomst getekend met webontwikkelaar DAD (LB Icon) waarbij laatstgenoemde de webgebaseerde on-demand CRM oplossingen (ASP-formule) van eerstgenoemde gaat aanbieden aan zijn klanten. >> < Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address