Home/Campaigns/MostWanted zet Diiiz in de vitrine MostWanted zet Diiiz in de vitrine Het agentschap MostWanted heeft de merkidentiteit en de e-commerce site ontwikkeld van het bedrijf Diiiz, specialist in de grootste klassiekers van het meubelontwerp uit de 20e eeuw. Een realisatie waarbij de nadruk gelegd werd op design en ergonomie, om zo de Diiiz.com site een grote voorsprong te geven op de concurrentie. 2014-01-24Comment Diiiz, nieuwkomer op de markt van online meubelverkoop, wil zijn klanten het beste van het hedendaagse design aanbieden, via zijn uitgebreid gamma producten dat de grootste realisaties van iconische ontwerpers uit de 20e eeuw omvat. MostWanted, dat voorafgaand ook het merkimago ontwikkeld had, heeft vanuit het niets de e-commerce site van het bedrijf gecreëerd, met de bedoeling de meest gebruiksvriendelijke en ergonomische ervaring te bieden aan de liefhebbers van design. "Het platform dat wij ontwikkeld hebben onderscheidt zich door de personalisering van de aankoopervaring", legt Vincent Jadot uit, medeoprichter van MostWanted. "De toekomstige koper kan elk gekozen meubel personaliseren (kleur en materialen)... en zo van elke klassieker een meubel maken dat echt past bij ZIJN interieur. Criteria die het team van Diiiz uiteraard zelf kan beheren, in alle autonomie, via de beheersmodule." Hierdoor is de e-commerce site niet alleen een verkoopstool voor het bedrijf, maar maakt zij echt het verschil met de concurrenten op de fel bevochten markt van meubeldesign. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address