Home/Campaigns/Prophets en ING proberen het beste van twee werelden uit Prophets en ING proberen het beste van twee werelden uit De ING Lion Account is een gratis online zichtrekening met persoonlijke advies in het agentschap. Prophets zet deze combinatie in de kijker met een originele campagne. 2014-01-23Comment Om deze unieke combinatie in de schijnwerper te zetten heeft Prophets een digitale activeringscampagne bedacht waarbij men andere geslaagde combinaties moet vinden. Combinaties die, net als de ING Lion Account, de pluspunten van twee werelden zouden moeten verenigen.Op www.ing.be/bestevan2werelden kunnen de deelnemers hun originele suggesties voorstellen. De mafste ideeën worden grondig getest door de knutselaars van ING. Tot nu werden al enkele voorstellen uitgetest en (goed) gekeurd: onder andere vuurwerk voor binnenshuis en de Walking Dinner Table. De video`s werden gemaakt door Hotel Hungaria.U kunt de verschillende afleveringen ontdekken op de website en YouTube, maar ook via de Smart TV. • Eersteklassekoffer: www.youtube.com/watch?v=Y-ENnxffZ8o • Concerstoel: www.youtube.com/watch?v=fBjYo43aaTc • Reclamebus shredder: www.youtube.com/watch?v=uaB0reNGXEY • Bedbad: www.youtube.com/watch?v=MxyAGyAerFw Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address