Home/Campaigns/Nieuwe Flash-site voor Spaar & Pluk actie van Bank Card Company Nieuwe Flash-site voor Spaar & Pluk actie van Bank Card Company Bank Card Company heeft een nieuwe website gelanceerd voor zijn ‘Spaar & Pluk’ programma. Dat programma, dat in juni van vorig jaar werd gelanceerd en werd ondersteund door een online campagne, telt ondertussen meer dan 300.000 inschrijvingen. 2006-05-22Comment Het komt er op neer dat bij elke verrichting van minimum 25 euro met een Visa of MasterCard kredietkaart een spaarpunt wordt verzameld: na vijf spaarpunten krijgt de houder een cheque van 5 euro die hij kan consumeren bij één van de partners. De nieuwe Flash-website stelt die partners centraal voor aan de hand van een soort virtuele winkelstraat, aangevuld met een ‘shop locator’. Naast de voorstelling van de partners is de doelstelling van de webstek duidelijk tweeledig: het eindpunt zijn van de acquisitieacties om nieuwe leden voor het programma te werven en een instrument zijn voor bestaande leden die kunnen inloggen met hun paswoord en gebruikersnaam. Het project was in handen van Tao Think as one, dat vier agentschappen van het BBDO netwerk groepeert: Atmosphere is daarbij verantwoordelijk voor het online luik. Datzelfde Atmosphere was vorig jaar overigens goed voor de online campagne die de lancering van ‘Spaar & Pluk‘ begeleidde. http://spaaractie.bcc.be http://www.tao.bbdo.be LEES OOK: Overzicht winnaars IAB Successfull Case Studies21/11/2005Op 10 november organiseerde de werkgroep Efficiency van het IAB een NetCafé in het kader van zijn jaarlijkse “IAB Succesfull Case Studies”. >> Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address