Home/Campaigns/Da Vinci Code wedstrijd bij Sony Ericsson Da Vinci Code wedstrijd bij Sony Ericsson Sony Ericsson lanceert op zijn webstek een aantal online games die samen een wedstrijd vormen in het kader van de lancering van de naar ons gevoel zwaar overhypede film ‘Da Vinci Code’ (ondertussen trouwens bevestigd door de eerste filmcritici die keken, maar dit terzijde), naar het gelijknamige boek. 2006-05-18Comment U hebt een déjà-vu gevoel bij het lezen va dit bericht? Dat kan want recent nog schreven we dat Eurostar een grote Europese wedstrijd organiseert rond het thema. Ook bij Sony Ericsson is er daarbij een offline luik want de winnaars van de online wedstrijd – die wereldwijd wordt gevoerd - mogen zich nadien met behulp van de Sony Ericsson telefoons met elkaar gaan meten in Parijs. Er wordt verslag uitgebracht van de real-life wedstrijd via een moblog. Vorig jaar nog organiseerde Sony Ericsson, met het Overijse bureau LUON, een award-winnende campagne met een online en ‘echt’ wedstrijdluik. www.sonyericsson.com/davincicodetrail LEES OOK: LUON ontwikkelt nieuwe acquisitiecampagne voor Sony Ericsson18/04/2006LUON, vorig jaar nog in de prijzen met eerder interactief werk voor Sony Ericsson, heeft een nieuwe acquisitiecampagne op het getouw gezet voor de GSM-fabrikant. >> Ericsson start samenwerking met EMI voor downloads en ringtones30/01/2006Ericsson heeft een Europese samenwerkingsovereenkomst gesloten met EMI Music. Met de overeenkomst kunnen mobiele operators via de Ericsson Personalized Music Portal ringtones en liedjes distribueren van EMI-artiesten. >> Night Of The Internet 2005: de winnaars27/10/2005Gisteravond vond in de Brusselse SAP Lounge de zevende Night Of The Internet plaats. Bij die gelegenheid werden de winnaars van de BOA Awards (Best Of Advertising) bekend gemaakt. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address