Platform voor beheer van digitale in-store medianetwerken

Gisteren hadden we het er nog over hoe de digitale technologie steeds meer doordringt in zowel outdoor als in-store marketing. Er komen dan ook nieuwe software- oplossingen voor het beheren van digitale medianetwerken binnen winkelomgevingen.

post-image-3
We kregen gisterenavond een persberichtje toegestuurd van het Amerikaanse Focus Enhancements dat zich specialiseert in digitale videoproductie, beheer van digitaal materiaal (Digital Asset Management) en presentatietechnologieën.
 
Het bedrijf komt vandaag op de vakbeurs Retailing Expo met een oplossing waarmee retailers kunnen videoadvertenties (van de winkelier zelf maar ook van adverteerders) en multimedia-informatie over in-store digitale platformen beheren.
 
De tool werd – een beetje ongelukkig overigens – Dart gedoopt (nvdr: de adservingtools van DoubleClick heten ook DART).
 
De toepassing vergemakkelijkt de uitrol en werking van in-store digitale medianetwerken en laat ondermeer toe om de digitale assets over het netwerk te monitoren, te beheren en te meten.
 
Alweer een extra product dat de evolutie waarbij offline winkelomgevingen media worden een duwtje in de rug zal helpen geven.
 
 
LEES OOK:
 
VS: shoppingcentra worden media
16/05/2006
Zowat elk reclamenetwerk dat onderzoek verricht naar de reclamebudgetten is het er over eens: de interactieve media groeien sneller dan eender welk ander medium. Toch is er nog een categorie van reclame-uitingen die het bijzonder goed doet in deze tijden van wijzigende marketingmix: outdoor…

>>
In-Store Marketing op de wijze van Belgacom Media Screen
18/10/2004
De regie- en marketingactiviteiten van Skynet verruimen zich van die van een pure regie van de Skynet internetdiensten (portaalsite, e-mail) naar activiteiten die te maken hebben met (het voorbereiden van) de
Back to top button
Close
Close