Seminar: gaming en marketing

Hoeft het nog gezegd dat steeds meer adverteerders beginnen uit te pluizen wat de reclamemogelijkheden zijn bij één van de meest favoriete bezigheden van de digitale consument, games?

post-image-3

Tijd, vonden ze bij Stichting Marketing, om er een seminarie rond te breien. De werkgroep Communicatie van Stichting organiseert op 6 juni in Brussels Kart een informatief gebeuren rond het Gaming Marketing verhaal.

Sprekers van dienst zijn Gert Pauwels van Atmosphere, Richard Stolk en Bart Cobbaert van Electronic Arts (EA), Veerle Coling van MTV Networks, Sven Lybaert, die bij Skynet de commerciële verantwoordelijkheid draagt voor de Youth Portals, en Bert Van Wassenove van Agency.com.

Aansluitend is er een debat met moderatie door mister Games himself, ex-Big Brother deelnemer en Gunktv inspirator Frank Molnar.
 
LEES OOK:
 
Ogilvy lanceert in game advertising
Net als vorig jaar maakte Ogilvy gebruik van de zomer om in het mondaine Knokke samen met klanten, contacten en media een aantal denksessies te organiseren rond uiteenlopende marketingthema’s.
Online wedstrijd voor nieuw Playstation spel, getekend: Hypervision
TBWA en Hypervision hebben microsites ontwikkeld voor het gegeerde autospel Gran Tourismo 4 voor Sony PlayStation.
Interactieve marketing in 2005: video, targeting, advergaming, wireless en andere ‘hete trends’
Het Amerikaanse interactieve agentschap Avenue A/Razorfish heeft een ‘Online Media Outlook’ rapport gepubliceerd waarin het de belangrijkste trends in de interactieve marketing voor 2005 onder de loep neemt.
Eerste grootschalig e-gov advergaming concept een groot succes
Interactief agentschap i-Merge laat weten dat EuropaQuiz, het online game dat het bureau ontwikkelde in
Back to top button
Close
Close