Fun en Fundoo fuseren

Vrijetijdsketen Fun en onlinespeler Fundoo slaan de handen in elkaar. Vanaf vandaag profileren ze zich samen als een uniek, multichannelconcept in België waarin de klant helemaal centraal staat. De gebundelde expertise in clicks en bricks moet zorgen voor een innovatieve winkelervaring.

post-image-3
Bij de samenwerking tussen Fun en Fundoo wint iedereen. Fun wou zijn webshop naar een hoger niveau tillen. Fundoo wou vooral zijn offline bereik vergroten.
Jean Paul Descheemaeker, CEO van de nieuwe groep, beklemtoont dat vooral de klant wint bij de samenwerking: straks kan de klant waar en wanneer hij wil alle mogelijke productinformatie raadplegen en meteen checken of het product dat hij wil op voorraad is in de dichtstbijzijnde winkel. Zo krijgt de consument volledige controle: 24/7 service, een compleet overzicht van het assortiment en een gebruiksvriendelijke webshop. Daarbij is altijd de keuze mogelijk tussen aankoop in de winkel, click-&-go in een winkelpunt of thuislevering.
De oprichters van Fundoo, Sven en Joeri De Waele, blijven nauw verbonden met het project. Ze treden in het kapitaal van de nieuwe groep, worden lid van de Raad van Bestuur en ze versterken als nieuwe partners het management. Deze stap wordt mogelijk gemaakt door de extra financiële ondersteuning van de gerenommeerde investeringsgroep Mitiska die substantiële nieuwe financiële middelen ter beschikking stelt, bovenop de 4 miljoen euro eerder dit jaar. Hun geloof in het potentieel van deze joint venture maakt het mogelijk om aan te bieden wat nog niet bestaat: 100% multichannelshopping.
Back to top button
Close
Close