Bert Braet nieuwe creatief directeur bij Impuls Communicatie

Grote veranderingen bij Impuls Communicatie. Niet alleen is het communicatiebureau van Dirk Houben tijdens de zomer verhuisd van Genk naar Hoeselt. Met de aanwerving van Bert Braet als nieuw creatief directeur, heeft het communicatiekantoor een creatieve topper aan boord gehaald. Braet stond onder andere mee aan de wieg van de ‘Who took my badjas‘-spot van Belgacom en zette zijn schouders onder de herpositionering van ‘STIHL, Stehrk Werk’.

post-image-3

Impuls Communicatie werd 33 jaar geleden opgericht door Dirk Houben. Hij is dan net 23. Impuls groeide gestaag uit tot een autonoom, fullservice-reclamebureau met 28 medewerkers. Het kantoor legt zich toe op strategisch communicatieadvies, conceptuele en grafische vormgeving, mediaplanning en copywriting. In 2010 werd een e-cell opgericht. Onder de naam Empuls worden online services aangeboden, zoals websites, online marketing en webshops. 

Back to top button
Close
Close