Home/E-mail marketing/Nieuw fenomeen: koppeling tussen RSS en e-mail Nieuw fenomeen: koppeling tussen RSS en e-mail Hoe kun je als blogger je inkomsten verhogen en meer trafiek naar je blog genereren? Klassieke online uitgevers weten al langer dat e-mail een handig hulpmiddel is voor traffic building en een extra medium om advertenties te plaatsen. 2006-05-12Comment En dus is het niet onlogisch dat diverse bedrijven de link leggen tussen RSS feeds en e-mail marketing. Feedburner lanceerde al eerder een conceptje maar een Australische start-up brengt het model op een interessante manier nog een stukje verder. Zookoda is momenteel bovendien geheel gratis. Hoe werkt het? Je laadt je contactdatabank op (of maakt automatisch een acquisitieformulier voor je blog aan – in JavaScript), je laadt een template op (of kiest er één uit de Zookoda modellen), je verstuurt je newsletter – die automatisch opgebouwd wordt vanuit je RSS feeds -, en je bekijkt de essentiële ‘metrics’ om de impact van je newsletter te meten. Zo simpel is dat. Verder beschik je over je alle tools die je in de meeste instapklare e-mail marketing platformen vindt (zoals het plannen in de tijd van je verzending, beheer van uitschrijvingen etc…). http://www.Zookoda.com/ LEES OOK: Reclame in blogs, RSS en podcasts: bijna 200 % groei in één jaar13/04/2006Het Amerikaanse gespecialiseerde studiebureau PQ Media heft een onderzoek verricht naar de advertentiebudgetten die in de VS worden gespendeerd aan drie belangrijke uitingen van zogeheten user generated media: blogs, podcasts en RSS. >> VNU en Newsgator lokaliseren RSS04/04/2006VNU heeft een samenwerking opgestart met Newsgator voor de lancering van gelokaliseerde RSS-aggregators voor Duitsland, Nederland, Italië, België en Spanje. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address