Muziekcommunity op nieuwe Stella site

De cafébazen mogen dan al boos zijn op bierbouwer Inbev, het weerhoudt het bedrijf er niet van zijn online propositie verder uit te bouwen. De laatste realisatie op dat vlak is een nieuwe webstek voor het Stella-Artois merk.

post-image-3
De website werd ontwikkeld door het Leuvense i-Merge, sinds jaar en dag de webpartner van Stella. De nieuwe webstek breit verder op het thema muziek en festivals.
 
Maar deze keer gaat Stella daarin een stuk verder en breidt (deze keer met dt) het het muziek-community-gehalte verder uit met ondermeer een Music Talk forum.
 
Ook nieuw: de interactieve muziekkalender waar de surfer naast het obligate concertoverzicht re kunnen raadplegen, ook zijn eigen ding kan doen, bijvoorbeeld zijn mening geven over een concert, parkeertips uitwisselen, whatever.

Wie wil participeren dient over een gebruikersnaam en een paswoord te beschikken en kan ‘en passant’ zijn eigen muziekprofiel samenstellen.

Ter gelegenheid van de re-launch is er een wedstrijd voor de liefhebbers.
 
Beetje flauw vinden we de verplichting om je geboortedatum op te geven bij binnenkomst op de webstek (wie te jong is komt er niet in): lijkt ons niet echt relevant vanwege iedereen zet wat hij wil (een legaal verplicht nummertje van de brouwer?). Leuk vonden we vooral dat i-Merge de geboorte van de nieuwe community-driven webstek wist aan te kondigen zonder de term Web 2.0 te vermelden. Het is wel eens anders tegenwoordig.
 
LEES OOK:
 
i-Merge opent tweede buitenlandse vestiging
28-04-2006
Eerder deze maand opende i-Merge zijn tweede buitenlandse vestiging. Het Leuvense bureau is nu ook actief aanwezig in het Ierse Dublin waar het al aan de slag was voor Rabobank.

>>
E-Paper advertentie bij i-Merge
18/04/2006
Wie in de afgelopen paasvakantie het nieuws volgde, zag ongetwijfeld dat De Tijd start met een proefproject met digitale krantenlezers (in het jargon e-readers). Het toestel, de E-Paper wordt daarbij gedur
Back to top button
Close
Close