Home/Mobile marketing/Microsoft wil overal online games Microsoft wil overal online games In de VS vindt op dit moment de hoogmis van de digitale entertainment industrie plaats, de E3 (kort voor Electronic Entertainment Expo). Microsoft kwam er op de proppen met een totaalvisie op gaming, ook op online en mobiele platformen. 2006-05-11Comment Topman Gates doopte de MS visie ‘Live Anywhere”. Wat we mogen verwachten? Een gelijkaardige online gaming dienst als de Xbox Live online dienst binnen de komende versie van Windows, Vista, en van het zelfde laken een pak op (met de Windows platformen aangestuurde) mobiele telefoons. En je mag Live Anywhere best letterlijk nemen: hetzelfde spel zal gewoon kunnen verder gespeeld worden op een ander platform dan waarop je het begonnen bent. Lijkt ons leuk nieuws voor adverteerders die de mogelijkheden van online games voor marketingdoeleinden bestuderen. http://www.e3insider.com LEES OOK: Mobiele spelletjes markt groeit snel16/01/2006Emarketer schrijft dat de markt van de mobiele spelletjes sterk in de lift zit: wereldwijd zou de omzet uit mobiele games in 2005 2,5 miljard USD hebben bedragen. >> Netsize beheert mobiele spelletjesplatform van RealNetworks voor O228/11/2005De pan-Europese aanbieder van draadloze marketing- en mediaoplossingen, Netsize, laat weten dat het instond voor de uitbouw van de RealArcade mobile gaming oplossing van RealNetworks voor de i-Mode dienst van O2 in het VK en Ierland. >> Pan-Europese eindejaarscampagne van Canon op MSN Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address