Home/Online media/Grote primeur op de komende Social Media Day over content marketing Grote primeur op de komende Social Media Day over content marketing Op donderdag 7 november vindt de zesde editie van de Social Media Day Academy plaats. Tijdens deze Academy wordt de deelnemer volledig ondergedompeld in de diverse aspecten van Content Marketing & story telling! 2013-10-24Comment Zo komt de Nederlandse autoriteit én #smdayBE vriendin Xaviera Ringeling een meer dan 2 uur durende workshop geven rond hoe creatief met content om te gaan. Guido Everaert (Guidooohh voor de vrienden), bekend van oa. zijn columns in De Volkskrant, legt het verband tussen Content, Social sharing en Storytelling. Jean-Paul De Clerck, recent nog opgenomen in de wereldwijde Top 50 van content marketing pioniers, laat zien hoe content marketing in de praktijk te zetten. Philippe De Puydt laat met de inspirerende Zalando case zien hoe content de reputatie van een merk kan verbeteren! Jo Caudron’s Dearmedia zendt hun specialist Dado Van Peteghem naar deze Academy om te laten zien welke de kracht van online ambassadeurs in Content Marketing kan zijn. Deelnemers en pers krijgen er trouwens een heuse primeur bovenop: het eerste publieke optreden van Patrick Van Wayenberge en Mick Van Loon, oprichters samen met Wouter Verschelden (ex De Morgen), met het nu al veel besproken verhaal over hun “brand new” concept in het Belgische medialandschap! Afspraak 7 November om 13u in het Congress Center van Circuit Zolder! Tot eind deze maand geldt trouwens het early bird tarief! Info en ticket-reservatie via www.socialmediaday.be Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address