Digitas LBi Belgium wil de Belgische markt (opnieuw) veroveren

Het Belgische interactieve agentschap Digitas LBi Belgium (ex-Dad, ex-LBi) gaat, na zijn opname binnen Groupe Publicis en zijn fusie met Digitas,  voor een nieuwe positionering  die gericht is naar het heroveren van de Belgische markt, dankzij nieuwe expertise in mobiele en sociale marketing...

post-image-3

Het agentschap Digitas LBi Belgium werkt aan zijn nieuwe strategie om de Belgische markt te heroveren.
De officiële boodschap is duidelijk: het bedrijf wil "zijn positie in België consolideren door zijn aanwezigheid en zijn diensten te versterken".
Concreet is het Belgisch filiaal van de groep (die wereldwijd 40 agentschappen omvat, samen goed voor 6.000 medewerkers verspreid over meer dan 25 landen) van plan om zich rond drie nieuwe competentiekernen te ontplooien, om zo beter de strategische noden van zijn klanten te  kunnen begrijpen en een innoverende communicatie te kunnen ontwikkelen via de "Creative" pijler, terwijl het ook de weg inslaat van de nieuwe paid/owned/earned digitale kanalen (Social, Mobile Marketing en andere performantie gebaseerde kanalen).

Back to top button
Close
Close