Home/Business Intelligence/Emakina geraakt binnen in Turkije Emakina geraakt binnen in Turkije Het netwerk van interactieve bureaus, Emakina, zet zijn internationalisering verder door een nieuw strategisch partnership te tekenen met het Turkse communicatiebureau Piramit. Het gaat om een markt die zo’n 40 miljoen mobiele internetgebruikers telt… 2013-10-08Comment Dankzij het recente partnership tussen Emakina en het Turkse bureau Piramit krijgt de Belgische groep een voet binnen op de markt van de Turkse interactieve reclame via een onafhankelijk, solide bedrijf dat in de top 5 staat van de reclamebureaus en in de top 20 van de creatieve bureaus. Dit nieuwe strategische akkoord biedt de klanten van Emakina zo een aanzienlijke verruimde communicatieruimte in Europa. Omgekeerd zal het nieuwe partnership de klanten van het bureau Piramit de mogelijkheid bieden te genieten van het aanbod digitale diensten van Emakina en van zijn knowhow. Volgens Denis Steisel, CEO van Emakina, biedt de Turkse digitale reclamemarkt mooie groeiperspectieven in alle segmenten van de interactieve reclame: “De Turkse markt is volop aan het groeien, en er is geen enkele aanwijzing dat dit zou stoppen. Samen hopen we een bepalende rol te spelen in het Turkse marketinglandschap, dat aan lichtsnelheid verandert, en waarin het belang van reclame, de digitale communicatie en de sociale en mobiele media niet meer bewezen moet worden.” Ter herinnering, de Turkse markt telt zo’n 30 miljoen Facebook-gebruikers en 40 miljoen 3G-gebruikers. De operatie maakt deel uit van een brede internationale strategie die Emakina is opgestart met de toenadering van Metia Groupe, Digital Jungle en SinnerSchrader. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address