Domeinnamen bij het IAB

Domeinnamen als marketingtool. Dat is het thema waarover het IAB zich op 16 mei tijdens een nieuw ontbijtseminarie buigt.

post-image-3

De kwestie is des te actueler omdat steeds meer bedrijven hun marketingacties van een online luik, bijvoorbeeld een tijdelijke microsite, voorzien. En dan is het natuurlijk kwestie een relevante (lees marketinggewijs verantwoorde) domeinnaam te kiezen. En dat is in deze tijden van websites die als paddestoelen uit de grond rijzen vaak makkelijker gezegd dan gedaan.

Op het seminarie krijgt u van Marc Isgour van KOAN, Robin Wauters van Hostbasket en Eva Borms van Wegener DM, alle nodige uitleg over het gebruik van al dan niet tijdelijke domeinnamen voor communicatiedoeleinden.

Info en inschrijvingen op www.iab-belgium.be
 
LEES OOK:
 
IAB België heeft jaarlijks rapport online reclamebestedingen klaar
27/04/2006
Op 4 mei eerstkomende organiseert het IAB een NetCafé waar de resultaten van zijn studie rond de online reclamebestedingen in 2005 zullen worden voorgesteld.

>>
IAB finaliseert en publiceert rapport internetreclame in de VS in 2005
21/04/2006
De Amerikaanse tak van het IAB heeft alle cijfertjes over de online bestedingen in de VS over 2005 gefinaliseerd en in een 18 pagina’s tellend rapport gegoten.

>>
People: IAB België versterkt zijn team
12/04/2006
De Belgische tak van het IAB laat weten dat het een nieuwe medewerker heeft aangetrokken om de steeds toenemende activiteiten van de organisatie mee in goede banen te leiden.

>>

Back to top button
Close
Close