Home/Videos Interviews/De kracht van design en merken De kracht van design en merken We kregen recent een persbericht binnen van securityspecialist McAfee over de mate waarin de surfers in staat zijn om veilige en onveilige sites (spyware) van elkaar te onderscheiden. Wat dat te maken heeft met webdesign? Lees vooral verder… 2006-05-04Comment De studie, die vaststelde dat een hallucinante meerderheid van de surfers niet in staat is om te identificeren of een webstek die ze bezoeken al dan niet vergiftigd is met spyware (meer op www.siteadvisor.com voor de in het onderzoek geïnteresseerde lezer), vond immers ook een aantal interessante zaken voor de webbouwers onder ons. En wel dat als een site grafisch goed verzorgd is, er netjes uitziet en gesponsord lijkt te worden door bekende merken, dat voor de meeste deelnemers aanleiding genoeg om aan te nemen dat de site veilig is… Wat wij daaruit onthouden: het vertrouwen van de surfer winnen is ook een kwestie van professioneel design en van de juiste partnerships…(wat natuurlijk niet betekent dat u dat vertrouwen dan ook maar moet gaan misbruiken of dat vertrouwen ook niet een kwestie is van de juiste content etc…). Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address