Eurostar lanceert een grootscheepse internationale wedstrijd

Met het bestsellende Da Vinci Code boek als leidraad organiseert Eurostar een grootscheepse internationale wedstrijd, de Eurostar Quest.

post-image-3
Hoofdprijs; 200.000 Euro, levenslang gratis Eurostarren en luxe-verblijven in Londen en Parijs. Het is eens wat anders dan een vrijkaart voor de cinema.

In de lijn met het fameuze boek gaat Eurostar op zoek naar de beste “cryptograaf ter wereld”. Het grootscheepse opzet waarbij de deelnemers effectief in de “echte” wereld voor de hoofdprijs strijden doet een beetje denken aan gelijkaardige concepten als Sony Ericsson zijn Worldquest (let ook op het woordje Quest in beide namen…).

Info op
www.eurostar.com/quest
 
LEES OOK:

Eurostar borduurt verder op succesvolle najaarscampagne
Vorige herfst pakte Eurostar, en zijn agentschap TBWA, onder het motto “het is tijd om Londen te herontdekken” uit met een campagne waarbij allerlei Britse iconen humorgewijs werden afgebeeld op basis van woordspelingen rond hun naam.
Verzetscampagne voor Eurostar
TBWA heeft voor Eurostar een campagne uitgewerkt die de businessreiziger warm moet maken voor het Eurostar-alternatief en een tiende dagelijkse verbinding tussen Brussel en Londen moet in de kijker zetten.
Nieuwe campagne voor Eurostar serveert Britse iconen
Eurostar lanceert een nieuwe campagne die het aantal bezoeken aan de Britse hoofdstad – uiteraard per trein – moet aanzwengelen.
Back to top button
Close
Close