Home/Community marketing/Social retailing, een strategie apart. Social retailing, een strategie apart. De retail is een van die sectoren die te maken heeft met zeer veel verschillende stakeholders. Daarom dat marketingacties zeer doordacht moeten gebeuren, en zeker wat betreft online marketing en social media wegens het versterken van de rechtstreekse converatie. 2013-09-12Comment De retail is tevens een sector die, nog meer dan andere, te maken krijgt met nieuwe strategisch keuzes als social, local en mobile marketing en vaak ook trendgevoelig is. Het is natuurlijk niet zo dat ieder bedrijf met alles mee moet zijn, maar op de hoogte zijn is vaak toch het minste. De consument is dit dikwijls wel en gaat meestal zelf op zoek gaat naar de verschillende conversatiemogelijkheden met die retailsector. Tijd dus om Social Retailing centraal te zetten op de Social Media Day Academy van volgende week dinsdag. Het programma leidt de aanweigen door alle belangrijke elementen om als retailer social media effectief te integreren en in te zetten als hefboom in de online strategie en de elektronische handel. Deze editie bestaat uit trends, cases en workshops die je snel zullen inspireren. De #smdayBE Academy start op dinsdag 17 september om 13u. Ditmaal is de Social Media Day te gast in de seminarieruimte van LeadFabric te Diegem. Het volledige programma: www.socialmediaday.be Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address