Home/Campaigns/Jupiter: Instant Messaging niet genoeg gebruikt door adverteerders Jupiter: Instant Messaging niet genoeg gebruikt door adverteerders JupiterResearch heeft zich in een nieuw rapport, voluit getiteld “Instant Messaging: Reaching a Young, Engaged Audience via an Underused Medium”, gebogen over het gebruik dat adverteerders maken van Instant Messaging, u weet wel: communicatiesoftware, met in onze contreien als bekendste MSN Messenger, waarmee surfers in contact blijven met hun online netwerk. 2006-05-02Comment Uit dat rapport leren we dat slechts een klein deel van de marketeers Instant Messaging opnemen in hun (online) mediaplan. Toch wel vreemd, vindt Jupiter, omdat volgens het bedrijf IM-gebruikers geëngageerde gebruikers zijn en het medium ook nog eens goed is voor een indrukwekkend hoog aantal impressies. Meer info over het rapport en bestelgegevens via deze link. LEES OOK: IBM interconnecteert zijn corporate IM-tools met messaging-programma’s voor consumentenIBM biedt al geruime tijd een instant messaging systeem voor bedrijven aan. In tegenstelling tot populaire IM-toepassingen voor de consumenten onder ons, gaat het om een toepassing die de nodige bedrijfszekerheid en veiligheid biedt. Yahoo en Google veroveren mobiele platformenMobiele toegang tot uiteenlopende diensten als e-mail, instant messaging en andere online diensten zonder dat daarbij een browser benodigd is. McCann maakt nieuwe tab voor MessengerMcCann-Erickson, ‘lead agency’ van MSN België, laat weten dat het een nieuw zogeheten tabblad heeft ontworpen voor MSN Messenger. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address