Jupiter: Instant Messaging niet genoeg gebruikt door adverteerders

JupiterResearch heeft zich in een nieuw rapport, voluit getiteld “Instant Messaging: Reaching a Young, Engaged Audience via an Underused Medium”, gebogen over het gebruik dat adverteerders maken van Instant Messaging, u weet wel: communicatiesoftware, met in onze contreien als bekendste MSN Messenger, waarmee surfers in contact blijven met hun online netwerk.

post-image-3
Uit dat rapport leren we dat slechts een klein deel van de marketeers Instant Messaging opnemen in hun (online) mediaplan.
 
Toch wel vreemd, vindt Jupiter, omdat volgens het bedrijf IM-gebruikers geëngageerde gebruikers zijn en het medium ook nog eens goed is voor een indrukwekkend hoog aantal impressies.

Meer info over het rapport en bestelgegevens via deze link.
 
LEES OOK:
 
IBM interconnecteert zijn corporate IM-tools met messaging-programma’s voor consumenten
IBM biedt al geruime tijd een instant messaging systeem voor bedrijven aan. In tegenstelling tot populaire IM-toepassingen voor de consumenten onder ons, gaat het om een toepassing die de nodige bedrijfszekerheid en veiligheid biedt.
Yahoo en Google veroveren mobiele platformen
Mobiele toegang tot uiteenlopende diensten als e-mail, instant messaging en andere online diensten zonder dat daarbij een browser benodigd is.
McCann maakt nieuwe tab voor Messenger
McCann-Erickson, ‘lead agency’ van MSN België, laat weten dat het een nieuw zogeheten tabblad heeft ontworpen voor MSN Messenger.
Back to top button
Close
Close