Home/Online media/Adhese maakt advertenties in nieuwe digitale versie Het Nieuwsblad mogelijk Adhese maakt advertenties in nieuwe digitale versie Het Nieuwsblad mogelijk Op 2 september lanceerde Het Nieuwsblad een nieuwe digitale editie van de papieren krant. Net zoals bij de lancering van de nieuwe layout van De Standaard, worden de advertenties uit de papieren krant via Adhese automatisch opgeladen naar de digitale versie. 2013-09-03Comment Voor adverteerders betekent dit dat het bereik van hun offline advertenties verder uitgebreid wordt met het bereik van de digitale versie. Ze kunnen er bovendien voor kiezen om hun advertenties te upgraden naar een rich media variant, met meer creatieve mogelijkheden tot gevolg. Patrick Saliën, Digital Manager bij Het Nieuwsblad: “Tot hiertoe was er enkel een pdf-versie van de krant beschikbaar op tablets. In de nieuwe tabletkrant is elke pagina en elk artikel aangepast aan het formaat van je toestel. Bovendien laat de digitale versie ons toe om extra audiovisuele inhoud en interactieve elementen op te nemen. Dat kan trouwens ook voor de advertenties, die door Adhese automatisch vanuit de papieren krant geïntegreerd worden in de digitale versie.” Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address