Sterk kwartaal voor LB Icon

Zweeds-Nederlands webbouwer/internetbureau LB Icon, bij ons actief sinds zijn overname van Winsome en DAD, zette een sterk eerste kwartaal neer.

post-image-3
Het bedrijf scoorde een groei in zijn netto omzet met 34 % op jaarbasis en een sterke stijging van zijn operationele marges.
 
Zo steeg de EBIT-marge van 6,7 % in Q1 2005 tot 8,6 % in het eerste kwartaal van 2006.
 
LB Icon laat trouwens trots weten dat zijn dochter DAD eerste werd in de rangschikking van Belgische internetbureaus.
 
LEES OOK:
 
BMI kiest voor LB Icon Belgium
BMI, kort voor British Midland, is een Britse luchtvaartmaatschappij die ook onze contreien aandoet. En blijkbaar ook om een webbureau te kiezen. BMI heeft immers LB Icon Belgium gekozen als strategische pan-Europese webpartner.
LB Icon en Framfab smelten samen
Twee van de grootste Europese digitale marketing bureaus, het Zweeds-Nederlandse LB Icon, en Framfab, smelten samen.
LB Icon realiseert 48 % omzetstijging
Internetbureau LB Icon, bij ons actief via het vorig jaar overgenomen DAD en via Winsome, zet na enkele woelige jaren weer sterke cijfers neer.
LB Icon neemt Inpact over
Het internationaal opererende MLB Icon, sinds recent eigenaar van DAD, zet zijn acquisitiestrategie verder en neemt een Nederlandse sectorgenoot over.
Back to top button
Close
Close