Home/Mobile marketing/Een mobiele app voor ie-net Een mobiele app voor ie-net De koepelvereniging voor Vlaamse ingenieurs, ie-net, lanceerde deze zomer een digitale campagne om de jongste promotie van ingenieurs op te nemen in de community. Overeenkomstig de laatste trends maakt ie-net gebruik van een mobiele app, die door B·U·T werd ontworpen en gebouwd. 2013-08-28Comment Het thema van de campagne is "Ingenieuze Kiekjes". Het doelpubliek bestaat uit ingenieurs en ingenieursstudenten, die met hun vakantiefoto’s innovatieve prijzen kunnen winnen. Met de app kunnen deelnemers hun foto, voorzien van een tof commentaar ter grootte van een tweet, uploaden naar de website www.ingenieuzekiekjes.be, die ook door B·U·T werd gebouwd. Alle inzendingen worden via de locatiebepaling van de smartphone of tablet automatisch op de wereldkaart van ingenieuzekiekjes.be geplaatst. Bezoekers van de site kunnen op hun favoriete kiekje stemmen en zo de kans dat hun bevriende ingenieur een prijs wint vergroten. Om publieksstemmen te werven kunnen deelnemers direct vanuit de app hun inzending delen op Facebook, Twitter en Google+. Om het project te lanceren, ontwierp B·U·T ook een wikkel rond de portfoliomap die afstuderende ingenieurs cadeau kregen van ie-net. De Ingenieuze Kiekjes app is onder de naam “kiekjes” te vinden in de App Store en in Google Play. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address