Home/Search Engine/Nieuwe site-search van WebSideStory integreert analytics Nieuwe site-search van WebSideStory integreert analytics WebSideStory, een Amerikaans leverancier van online marketingsuites op het vlak van ondermeer contentbeheer en web analytics, heeft een nieuwe versie gelanceerd van zijn Search product. 2006-04-25Comment De versie 4.0 van WebSideStory gaat verder op de universele trend waarbij webapplicaties naadloos met elkaar worden geïntegreerd: het bedrijf brengt met zijn versie 4.0 immers een site-doorzoeksysteem dat is geïntegreerd met de meetsystemen die WSS aanbiedt en dus een koppeling maakt tussen zoekgedrag, website-gedrag, conversieratio’s en zo voort en zo verder. Dit alles uiteraard met de bedoeling om de content en structuur van de webstek waar het systeem op draait te optimaliseren en zo meer resultaten te realiseren. LEES OOK: HBX Analytics meet streaming mediaWebSideStory, een aanbieder van Web Analytics systemen die onlangs nog te gast was op het Search & Measure event van onze partner CMS-Channel, heeft een aantal nieuwigheden in zijn HBX Analytics platform gestopt. Consolidatie in Web Analytics landNu iedereen de mond vol heeft over Customer Analytics en elke marketeer onder druk staat om de return van zijn marketinginvesteringen te meten, beleeft de sector gouden tijden. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address