Nieuwe site-search van WebSideStory integreert analytics

WebSideStory, een Amerikaans leverancier van online marketingsuites op het vlak van ondermeer contentbeheer en web analytics, heeft een nieuwe versie gelanceerd van zijn Search product.

post-image-3
De versie 4.0 van WebSideStory gaat verder op de universele trend waarbij webapplicaties naadloos met elkaar worden geïntegreerd: het bedrijf brengt met zijn versie 4.0 immers een site-doorzoeksysteem dat is geïntegreerd met de meetsystemen die WSS aanbiedt en dus een koppeling maakt tussen zoekgedrag, website-gedrag, conversieratio’s en zo voort en zo verder.
 
Dit alles uiteraard met de bedoeling om de content en structuur van de webstek waar het systeem op draait te optimaliseren en zo meer resultaten te realiseren.
 
LEES OOK:
 
HBX Analytics meet streaming media
WebSideStory, een aanbieder van Web Analytics systemen die onlangs nog te gast was op het Search & Measure event van onze partner CMS-Channel, heeft een aantal nieuwigheden in zijn HBX Analytics platform gestopt.
Consolidatie in Web Analytics land
Nu iedereen de mond vol heeft over Customer Analytics en elke marketeer onder druk staat om de return van zijn marketinginvesteringen te meten, beleeft de sector gouden tijden.
Back to top button
Close
Close