Home/Campaigns/These Days en Sporting Telenet vinden het concept “tevreden of geld terug” opnieuw uit These Days en Sporting Telenet vinden het concept “tevreden of geld terug” opnieuw uit Terwijl het Belgische kampioenschap zijn rechten weer opeist en de buitenlandse competitie langzaam maar zeker opstart, pakken These Days en Telenet uit met een origineel concept voor de nieuwe abonnees die houden van voetbal. Ze garanderen hen dat ze minstens 2.222 rechtstreekse goals zullen zien tijdens het volledige seizoen en dat ze hun centen terugbetaald krijgen als dat niet het geval is! 2013-07-30Comment Omdat de sportieve keten van het telecombedrijf bijna alle grote kampioenschappen covert door alle matchen uit te zenden van de Jupiler Pro League, de Bundesliga, de Premier League, de Serie A en de Eredivisie, zou het niet al te moeilijk moeten zijn om het beslissend aantal doelpunten te bereiken. Dat neemt niet weg dat het een interessant concept is. De doelpunten zullen worden verrekend via een geïnstalleerde teller op de website van Sporting Telenet. These Days was verantwoordelijk voor de strategische reflectie en de creatieve implementatie via een waaier van online en offline media: out-of-home affichering, publicitaire prints, direct mailing, e-mailings gericht aan prospecten en bestaande klanten, banners, sociale netwerken en de integratie van de campagne op de website van Sporting Telenet. We spreken af op het einde van het seizoen om te ontdekken of Telenet een mooie marketingstunt heeft gerealiseerd of integendeel zijn portefeuille zal moeten openen! Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address