Home/Webdesign/Telenet en These Days lanceert één conversation platform genaamd Snap! Telenet en These Days lanceert één conversation platform genaamd Snap! Telenet bundelt vanaf heden alle Telenet verhalen, nieuwtjes en verwennerijen voor zijn klanten op één digitaal conversation platform genaamd Snap! En de bezoeker heeft ook wat in de pap te snappen. Met behulp van een gebruiksvriendelijke social media integratie kan die eenvoudig en snel zijn/haar mening delen op het nieuwe conversation platform. 2013-07-25Comment Telenet lanceert samen met communicatiebureau These Days “Snap!”, het nieuwe conversation platform die de bezoeker virtueel meeneemt in de dagelijkse gesprekken binnen de Telenet muren en hem de kans geeft om actief deel te nemen aan dit gesprek. Hiermee zet het telecombedrijf een nieuwe stap voorwaarts in het opzetten van een dialoog met zijn klanten, dit door relevante nieuwtjes op een toegankelijke manier en uit eerste hand met hen te delen. Snap! deelt niet alleen allerlei Telenet verhalen, nieuwtjes en artikels, maar verwent Telenet klanten ook met leuke wedstrijden en cadeautjes. En nog interessanter, er is ook ruimte voor het verhaal en de mening van de klant. Een handige social media integratie laat de klant toe om snel zijn/haar mening, tips en/of vragen te delen op het nieuwe platform. Consumer engagement vormt dan ook de basis van Snap!. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address