Home/Webdesign/BMI kiest voor LB Icon Belgium BMI kiest voor LB Icon Belgium BMI, kort voor British Midland, is een Britse luchtvaartmaatschappij die ook onze contreien aandoet. En blijkbaar ook om een webbureau te kiezen. BMI heeft immers LB Icon Belgium gekozen als strategische pan-Europese webpartner. 2006-04-20Comment Noteer overigens dat dit – volgens ons - meteen de eerste keer is dat DAD en Winsome, beiden onderdeel van de LB Icon groep, zich gezamenlijk presenteren als LB Icon Belgium. En allicht niet de laatste keer. Winsome en DAD zullen zich bezig houden met initiatieven op het vlak van interactieve communicatie en van de online boekingen voor de maatschappij in Ierland, Spanje, België en Nederland. LB Icon Belgium zal ook een nieuwsbrief maken voor de carrier, content schrijven en de mediaplanning en aankopen verzorgen. LEES OOK: LB Icon en Framfab smelten samenTwee van de grootste Europese digitale marketing bureaus, het Zweeds-Nederlandse LB Icon, en Framfab, smelten samen. LB Icon realiseert 48 % omzetstijgingInternetbureau LB Icon, bij ons actief via het vorig jaar overgenomen DAD en via Winsome, zet na enkele woelige jaren weer sterke cijfers neer. LB Icon neemt Inpact overHet internationaal opererende MLB Icon, sinds recent eigenaar van DAD, zet zijn acquisitiestrategie verder en neemt een Nederlandse sectorgenoot over. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address