BMI kiest voor LB Icon Belgium

BMI, kort voor British Midland, is een Britse luchtvaartmaatschappij die ook onze contreien aandoet. En blijkbaar ook om een webbureau te kiezen. BMI heeft immers LB Icon Belgium gekozen als strategische pan-Europese webpartner.

post-image-3
Noteer overigens dat dit – volgens ons - meteen de eerste keer is dat DAD en Winsome, beiden onderdeel van de LB Icon groep, zich gezamenlijk presenteren als LB Icon Belgium. En allicht niet de laatste keer.

Winsome en DAD zullen zich bezig houden met initiatieven op het vlak van interactieve communicatie en van de online boekingen voor de maatschappij in Ierland, Spanje, België en Nederland.

LB Icon Belgium zal ook een nieuwsbrief maken voor de carrier, content schrijven en de mediaplanning en aankopen verzorgen.

LEES OOK:

LB Icon en Framfab smelten samen
Twee van de grootste Europese digitale marketing bureaus, het Zweeds-Nederlandse LB Icon, en Framfab, smelten samen.
LB Icon realiseert 48 % omzetstijging
Internetbureau LB Icon, bij ons actief via het vorig jaar overgenomen DAD en via Winsome, zet na enkele woelige jaren weer sterke cijfers neer.
LB Icon neemt Inpact over
Het internationaal opererende MLB Icon, sinds recent eigenaar van DAD, zet zijn acquisitiestrategie verder en neemt een Nederlandse sectorgenoot over.

Back to top button
Close
Close