Hi-Media onthult zijn mobiele display-aanbod

De nieuwe afdeling van de regie Hi-Media, gewijd aan Mobile Advertising, heeft zopas vier bijzonder aantrekkelijke mogelijkheden uitgebracht om te profiteren van de explosieve groei van tablets, smartphones en andere.

post-image-3
Concreet biedt de nieuwe afdeling, die Mobvious gedoopt werd, de adverteerders de mogelijkheid om het publiek zowel via Branding als Performance based te bereiken. De nieuwe dienst dankt zijn toegevoegde waarde aan de kwaliteit van de uitgevers in de portefeuille van de regie en de vuurkracht van zijn "adexchange" server, waardoor het dit aanbod aan competitieve tarieven kan brengen. 
Zo zou bijvoorbeeld het aanbod "Tablet surfing" (10 miljoen impressies verkrijgbaar) moeten toelaten om de fans van de tablets te bereiken die zowel op klassieke websites surfen als via speciale apps, en dat dankzij een brede waaier bannerformaten die te zien zijn op de Automotive & News, Women & LifeStyle, en Entertainment sites.
Van het aanbod bestaat er uiteraard ook een "Smartphone surfing" versie, en voor adverteerders die zich concentreren op het "Splash" formaat, is er een formaat dat erg goed zichtbaar is op de smartphone. De adverteerders die zweren bij de aankoop per click (CPC) kunnen ook kiezen voor een "performance based" aanbod.
En tot slot is er het "Download Booster" aanbod, dat het bedrijf als een première voor België aankondigt; het wil beantwoorden aan de belangrijkste bekommernis van de adverteerders die een mobiele app uitgeven. Het tarief wordt toegepast op basis van het aantal downloads op de respectieve mobiele platformen (Apple Store, Google Play of Windows Phone).
Back to top button
Close
Close