Kwelen onder de douche met Grohe

We durven ons niet voorstellen wat u allemaal onder de douche uitspookt maar naar het schijnt is dat bij velen van ons het vrolijk kwelen of fluiten van een aria, popsong of ander melodietje. Meteen een fijne kapstok voor een campagne van badkamerspecialist Grohe.

post-image-3
Het is trouwens Grohe zelf dat als onderdeel van de campagne opdracht gaf tot een onderzoek naar het douchegedrag der Belgen.

Het ging voor dat onderzoek,  en de er aan gekoppelde campagne, in zee met het eveneens in het Leuvense gevestige Boondoggle dat voor het enquête-luik samenwerkte met iVOX.

Omdat sommige landgenoten zich onder de douche al eens durven overgeven aan eerder vleselijke geneugten, resulteerde het bekendmaken van de resultaten in heel wat buzz, ook in de ‘klassieke’ media.

Daaraan werd dan een verlengstuk gebouwd onder de vorm van een campagne rond één van de populairste douchebezigheden: zingen.

Het concept: kies op de bewuste website uw favoriete douchenummer en zing uw eigen versie in. Uiteraard maakt u kans op een mooie prijs in de douchesfeer.

U kunt ook uw douchefilmpjes doorsturen, die van anderen verteren, de resultaten van de enquête bekijken en zo meer.

 
JPDC
Back to top button
Close
Close