Home/Campaigns/Vliegt er stevig in voor Jetairfly Vliegt er stevig in voor Jetairfly Jetairfly, de op één na grootste luchtvaartmaatschappij van België, zet bij het begin van de vakantie uittocht zijn 27 bestemmingen in de kijker. FLEXUS advertising ontwikkelde hiervoor een opvallende Facebook game: Jetairfly around the world. 2013-06-05Comment In Jetairfly around the world worden trouwe en nieuwe Facebook fans van Jetairfly uitgedaagd om een vliegtuig naar 5 van de 27 Jetairfly bestemmingen te piloteren. Gedurende 14 dagen wint de beste piloot van de dag een reischeque van 500 euro. Het spel werd volledig gecreëerd in HTML5. Dankzij de integratie van Google Maps wordt de werkelijke vliegroute levensecht gesimuleerd. Het kan op pc en op iPad gespeeld worden, in het Nederlands, Frans en Engels. Jetairfly kan bij de lancering van het spel al terugvallen op een digitale fanbase van meer dan 17.000 vakantiegangers. Met het innovatieve en laagdrempelige Jetairfly around the world wil de airline op een relevante manier de band met zijn klanten verstevigen. Tegelijk wil de maatschappij de dialoog starten met nieuwe fans. Facebook en andere sociale media worden namelijk dag na dag belangrijker in de reissector. http://www.facebook.com/Jetairfly/app_458658737546881 Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address