Home/Campaigns/Geïntegreerde interactieve doe-het-zelf wedstrijd bij Brico Geïntegreerde interactieve doe-het-zelf wedstrijd bij Brico Citobi heeft voor Brico een actie opgezet die onder de naam My Deco Dream, sinds 15 juni, gedurende twee weken de surfers oproept om hun renovatiedossier in te dienen op www.mydecodream.be . 2007-06-25Comment In minder dan 3 dagen gingen meer dan 1000 kandidaten in op de oproep. De prijzen zijn dan ook niet gering: 35.000 euro in aankoopbons, te verdelen onder de finalisten, die op die manier hun renovatieproject een stapje dichter bij de realiteit brengen. De campagne, die wordt ondersteund door banners, radiospots en newsletters en ondermeer loopt op MSN, Tu bâtis je rénove, Déco Idées en Vivacité, is nog actief tot 30 juni. Het interactieve luik is van de hand van Citobi. Elk van de 10 finalisten, zoals bepaald door het stemmende publiek, krijgt een Brico-waardebon van 2.500 euro en krijgt 4 weken om zijn renovatieproject te realiseren. De stand van zaken van de renovatie zal daarbij kunnen worden gevolgd op de Windows Live Spaces blogs van de kandidaten. Eind augustus worden er dan twee projecten (‘de meest spectaculaire’) bekroond door publiek en jury met opnieuw elk een waardebon, deze keer ter waarde van 5.000 euro. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address