Gebruiksvriendelijke abonnementenshop bij Sanoma

Sanoma Magazines Belgium heeft eerder deze week een nieuwe webshop gelanceerd voor de verkoop van abonnementen op zijn eigen Belgische magazines (Humo, Flair, Libelle, Milo etc…) en een pak magazines uit het internationale Sanoma-aanbod.

post-image-3

De webshop kreeg de naam Aboshop.be toebedeeld en werd ontwikkeld door de Antwerpse webbouwer Edge.be op basis van de e-commerce functies in diens CoMaTo CMS.

Sanoma laat weten dat het online beheer van abonnementen niet helemaal nieuw is voor de uitgeverij: sinds 2005 kunnen klanten via www.abon.be immers hun bestaande abonnement beheren. Maar met Aboshop.be zet het de stap naar een volwaardige transactionele shop.

Edge.be laat weten dat gebruiksvriendelijkheid centraal stond bij de ontwikkeling. Het e-commerce proces verloopt inderdaad eenvoudig en gebruiksvriendelijk door de surfer zoveel mogelijk toe te laten zijn shoppinghandelingen (producten toevoegen, aantallen aanpassen etc…) binnen dezelfde pagina te laten verlopen.

Back to top button
Close
Close