Home/CRM/Een app om uw bedrijf beter te beheren in de cloud! Een app om uw bedrijf beter te beheren in de cloud! Het is goed, het is Belgisch! De mini-ERP Sales Assist biedt een resem tools om uw KMO (en zelfs ZKO) rechtstreeks in de cloud te beheren! En dat vanaf 15 euro per maand... 2013-04-30Comment Het is de belangrijkste verzuchting van de meeste kleine en middelgrote bedrijven: hoe een klanten database verbeteren zonder een fortuin te moeten uitgeven aan een té complexe oplossing.Het Belgisch bedrijf Think Web, specialist in webontwikkeling, neemt de uitdaging aan met SalesAssist, een softwaresuite die in de cloud beschikbaar is en te koop is vanaf 15 euro per maand.In totaal bevat de suite een twintigtal geïntegreerde functionaliteiten die alle belangrijke posten van een bedrijf tot 50 medewerkers dekken, van het beheer van offertes en bestellingen tot het opvolgen van voorraden en de facturatie."Een nieuw ERP bestemd voor de vele bedrijven waarvan de verkoop en marketing nog bijna volledig op Excel bestanden berusten", vatten Gaëtan Loriot en Olivier Van Cauwenberghe het samen, de medeoprichters van Think Web en de initiatiefnemers van de nieuwe SalesAssist oplossing.De toepassing kan gedurende 30 dagen gratis uitgetest worden op www.salesassist.eu Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address