Home/Webdesign/Rich Internet troef op MAX 2006 Rich Internet troef op MAX 2006 Vorige week organiseerde Adobe zijn MAX 2006 evenement. Het bedrijf toonde er de geïntegreerde resultaten van zijn overname van Macromedia en focuste onvermijdelijk op de Rich Internet technologieën van de toekomst. 2006-10-31Comment Zo demonstreerde Adobe zijn ‘Apollo’, de codenaam voor een nieuwe technologie voor het ontwikkelen van Rich Internet Applicaties voor de desktop. Ook de bèta van RIA Adobe Digital Editions, dat zowel XHTML als PDF ondersteunt, was te zien: dat is de nieuwe toepassing van het bedrijf voor ‘interactie met eBooks en digitale publicaties’. Centraal op het event stonden de ‘Workflows van de toekomst’, zeg maar workflows die de samenwerking tussen ontwerpers en ontwikkelaars moeten verbeteren. Wie de demo’s zag of al met de producten aan de slag kon mag ons altijd zijn commentaar laten weten. Persbericht (in PDF): http://www.adobe.com/nl/aboutadobe/pressroom/pr/oct2006/adobe_max_2006.pdf Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address