Studio Brussel kiest voor i-merge

Na een competitie met Duval Guillaume E, Mortierbrigade en The Reference heeft i-merge het budget voor de nieuwe webstek van Studio Brussel binnengehaald. i-merge mag zich buigen over de strategie, het concept en het design.

post-image-3

Het ziet er naar uit dat die nieuwe StuBru webstek een 2.0-achtige dimensie krijgt want de interactie met en participatie van de luisteraars moet centaal staan. Ook de uitwisseling tussen de website en de radiozender moet sterker worden.

En, jawel, volgens i-merge staat ‘user-generated content’ daarbij hoog op het verlanglijstje.

Binnen Studio Brussel wordt het project getrokken door de redactie en door de cel innovatie van de VRT radio, aldus nog i-merge.

Uitkijken wat het wordt, alle noodzakelijke ingrediënten om er iets uniek van te maken zijn alvast aanwezig: multimediale content, een jong publiek, cross-media en een trouwe schare luisteraars met sowieso al een vrij sterk community-gehalte. Moet leuk zijn om te doen (en tegelijkertijd erg uitdagend).

Back to top button
Close
Close