Home/Campaigns/Studio Brussel kiest voor i-merge Studio Brussel kiest voor i-merge Na een competitie met Duval Guillaume E, Mortierbrigade en The Reference heeft i-merge het budget voor de nieuwe webstek van Studio Brussel binnengehaald. i-merge mag zich buigen over de strategie, het concept en het design. 2006-10-30Comment Het ziet er naar uit dat die nieuwe StuBru webstek een 2.0-achtige dimensie krijgt want de interactie met en participatie van de luisteraars moet centaal staan. Ook de uitwisseling tussen de website en de radiozender moet sterker worden. En, jawel, volgens i-merge staat ‘user-generated content’ daarbij hoog op het verlanglijstje. Binnen Studio Brussel wordt het project getrokken door de redactie en door de cel innovatie van de VRT radio, aldus nog i-merge. Uitkijken wat het wordt, alle noodzakelijke ingrediënten om er iets uniek van te maken zijn alvast aanwezig: multimediale content, een jong publiek, cross-media en een trouwe schare luisteraars met sowieso al een vrij sterk community-gehalte. Moet leuk zijn om te doen (en tegelijkertijd erg uitdagend). Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address