Turn lanceert Flextag, de start van het ‘Point and Click’ Data-driven Marketing tijdperk.

Turn, het cloud marketing platform, kondigt vandaag het debuut aan van Flextag. Flextag is een self-service tool om marketeers te helpen om gemakkelijker anonieme verspreide data te verzamelen. De nieuwe service bevat een universele tag die marketeers van het volledige verhaal zal voorzien met betrekking tot klanten en het gebruik van websites.

post-image-3
Flextag, onderdeel van Turn Audience Suite, is een intituieve, point-and-click tool, makkelijk toegankelijk in reguliere browsers. Flextag maakt het mogelijk om meer first-party advertising data te verzamelen, met minimale afhankelijkheid van IT afdelingen. Het lichtgewicht data gereedschap heeft slechts een eenmalige plaatsing nodig in de footer van een website. Dit zal de vertraging op pagina’s verminderen en helpen in de verhoging van verkoop op eCommerce sites.
  
De Flextag technologie tool voor marketeers bevat:
Flextag Pixel: een simpele tag welke slechts eenmalig geplaatst hoeft te worden in de footer van een pagina waarvan de marketeers data wil verzamelen voor verschillende doeleinden als analysis, publiekscreatie, het drastisch versimpelen van content management systemen (CMS) en website integratie.
Flextag Viewer maakt het mogelijk voor marketeers om gemakkelijk data te verzamelen met een mouse over interface. Ze kunnen formulier objecten of HTML elementen op de pagina selecteren, definieren en verijken. Deze data slaat de Flextag tag op en het creeert vervolgens pubieks segmenten gebaseerd op de data.
Flextag Bookmark maakt het mogelijk om de Flextag viewer toe te voegen aan het marketeeers bookmark menu. Op deze manier is Flextag snel toegankelijk voor het inzien van informatie en data.
Back to top button
Close
Close