Home/Campaigns/Publicis en Duval: een ontknoping nabij Publicis en Duval: een ontknoping nabij De Standaard bericht over een artikel dat verscheen in de Franse Reed Business publicatie Stratégies en dat de geruchten versterkt dat Duval Guillaume in verregaande overnamegesprekken is verwikkeld met het Publicis concern. 2006-04-19Comment Het ziet er dus naar uit dat de grootste onafhankelijke reclamespeler in ons land dan toch niet gedoemd is om verder door te stomen op eigen kracht. Duval had eerder al overnamegesprekken gevoerd met andere giganten uit het internationale reclamewereldje maar die resulteerden niet in een effectief partnership. Duval, dat zoals bekend ook aan de andere kant van de Atlantische Oceaan de lucht is gaan opsnuiven beschikt ook over een sterke online poot met Duval Guillaume E, dat ondermeer werkt voor Virgin Express, Axion en Spa. De interactieve afdeling van Duval realiseerde vorig jaar een bruto marge van 2,15 miljoen euro en stelt 23 mensen tewerk. De hele groep is goed voor een jaaromzet van 68,3 miljoen euro. Lees in dat verband ook dit bericht: Sterke groei en geïntegreerde campagnes bij Duval Guillaume E >> Artikel in De StandaardLEES OOK:Duval Guillaume E ontwikkelt nieuwe cross-media campagne voor DNS Duval Guillaume E op zoek naar zelfstandige koers Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address