Home/Campaigns/LUON ontwikkelt nieuwe acquisitiecampagne voor Sony Ericsson LUON ontwikkelt nieuwe acquisitiecampagne voor Sony Ericsson LUON, vorig jaar nog in de prijzen met eerder interactief werk voor Sony Ericsson, heeft een nieuwe acquisitiecampagne op het getouw gezet voor de GSM-fabrikant. 2006-04-18Comment Onder het motto “Join us at the Club” kan de surfer spelen en winnen door met behulp van een nieuw toestel, waarrond de campagne draait, als spelelement in een dansende mensenmassa de ‘flitsen’ van andere gelijkaardige GSM’s te ‘vangen’. Wat dat allemaal betekent ontdek je op http://www.sonyericsson.com/letsplayz520 De video voor het spel – dat in 42 verschillende lokale markten loopt – werd opgenomen in de Gentse Culture Club met muziek van de Belgische technopunk band Nid & Sancy. LEES OOK:Online consumentengame voor Tech DataLUON mag Ello Mobile lancerenNight Of The Internet 2005: de winnaars Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address