Home/Campaigns/E-Paper advertentie bij i-Merge E-Paper advertentie bij i-Merge Wie in de afgelopen paasvakantie het nieuws volgde, zag ongetwijfeld dat De Tijd start met een proefproject met digitale krantenlezers (in het jargon e-readers). Het toestel, de E-Paper wordt daarbij gedurende 2 maanden uitgetest door een 200 abonnees van de krant. 2006-04-18Comment i-Merge mocht al meteen een digitale advertentie in het leven roepen voor de digitale krant, en wel voor rekening van Rabobank. Die advertentie bestaat uit een banner en een interstitial, die de gebruikers van het toestel te zien krijgen wanneer ze hun digitale krant op hun E-Paper opladen. Alweer een medium dus waar de interactieve agencies in het vaarwater komen van offline bureaus. Afwachten wat de resultaten van de test van De Tijd opleveren en of we op korte termijn een doorbraak van de elektronische lezers in onze contreien mogen verwachten. www.i-merge.net. LEES OOK:Virale rumba campagne voor i-Mergei-Merge doet e-CRM voor Nieuw-Zeelandse internetbank van Rabobank Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address