Home/CRM/Brico gaat zijn communicatie personaliseren Brico gaat zijn communicatie personaliseren Citobi laat weten dat het in samenwerking met ActiveIdea een nieuw communicatieplatform in het leven heeft geroepen voor doe-het-zelf keten Brico. 2006-04-13Comment Brico, dat al langer op het WWW actief is met een website en een maandelijkse e-newsletter, zal daarbij gebruik maken van Citobi’s Actito e-CRM platform, dat het toelaat om gepersonaliseerde informatie aan zijn contacten te bieden. Door een betere afstemming van de gebruikersprofielen en de aangeboden communicatie wil Brico ook een betere synergie tot stand brengen tussen zijn klassieke promoties en zijn internetcommunicatie, ondermeer door een verfijnde CRM-aanpak. www.brico.be LEES OOK:ActiveIDEA ontwikkelt nieuwe Brico-siteSpandex kiest voor CitobiCitobi verzorgt e-newsletter strategie van de RTBF Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address