Snelle bolides bij Barnes & Richardson

Barnes & Richardson, het bedrijf achter e-mail marketing platform deepblueeyes, heeft een formule 1 webstek voor Renault gerealiseerd.

post-image-3
De site, te vinden op www.renault-f1.be, kadert in een wedstrijd, waarbij web en SMS worden gekoppeld, die de racefanaat toelaat om zijn pronostiek over de aankomstplaatsen van de Renault bolides in de volgende GP’s door te SMS’en.

Er is ook een Mobcast luik dat de mobiele autofanaat toelaat zich in te schrijven op allerlei draadloze extraatjes (wedstrijdverslagen en zo meer).

B & R zet ook een virale actie op het getouw voor de lancering van de nieuwe Clio van hetzelfde automerk. Hert gaat om een zogeheten ‘viraal coaching’ programma waarbij een figuur de surfer meeneemt op een naar verluidt nogal met ‘fun’ doorspekte ontdekkingstocht van de nieuwe wagen. Het werk kan eind deze maand bekeken worden via http://www.buzzbang.net.

De F1-minisite kunt u nu al bekijken op www.renault-f1.be

LEES OOK:
Virale acties bij Barnes & Richardson
Barnes & Richardson: nieuwe projecten
Barnes & Richardson: nieuwe klanten voor e-mail platform en Podcasting-aanbod

Back to top button
Close
Close