Home/Campaigns/De Facto Image Building maakt een rekruteringscampagne voor Nespresso De Facto Image Building maakt een rekruteringscampagne voor Nespresso Nespresso wou een campagne die "klasse, kwaliteit en een ongeëvenaarde smaak" weerspiegelt. Het was de bedoeling om de beste kandidaten aan te trekken, en De Facto is dan ook uitgegaan van de medewerkers. 2013-03-14Comment Via getuigenissen heeft het agentschap een interne casting gehouden en heeft de Nespresso-medewerkers, in het kader van hun werk, voor de online projectoren gezet via de nieuwe jobsite. Zo konden de kandidaten een meer transparant beeld krijgen van hun volgende werkplek, maar kwamen zij ook te weten wie zich achter Nespresso verbergt, in de hoop dat het de juiste, beter geschikte kandidaturen zou opleveren. Zodat de beste kandidaten de rangen van Nespresso zouden kunnen vervoegen. De making-of van deze campagne kan u online bekijken. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address