Home/Web 2.0/Pycty zet in op Facebook voor het Grand Casino van Brussel Pycty zet in op Facebook voor het Grand Casino van Brussel Het agentschap Pycty, specialist in Inbound Marketing, zorgt al enkele maanden voor de online communicatie van het Grand Casino van Brussel. Het agentschap heeft zich trouwens ook bekommerd om de promotie van de World Poker Tour 2013. 2013-03-13Comment Doelstelling was de pokerspelers naar de World Poker Tour 2013 te lokken. Hiervoor heeft het agentschap ervoor gekozen om een volledige Facebook strategie te ontwikkelen. Van promoted postings tot sponsored likes, via peilingen en klassieke Facebook ads: Pycty heeft een actieve community gecreëerd rond het Grand Casino Brussels, en dan vooral rond de World Poker Tour. Door reclame te ontwikkelen in vier talen (FR - EN - NL - DE) en zich te richten tot de buurlanden, kon het een doelgericht publiek bereiken van meer dan 200.000 mensen in Europa. In minder dan een maand tijd is het aantal fans dat actief is op de pagina van 1.800 naar 4.500 gegaan... en de World Poker Tour heeft volle zalen getrokken. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address