Home/CRM/360 graden weboplossing van Selligent koppelt CRM, analyse en CMS 360 graden weboplossing van Selligent koppelt CRM, analyse en CMS De Belgische CRM fabrikant Selligent kondigt een nieuw webgebaseerd CRM-product aan. Opvallend is dat het product de trend volgt waarbij steeds meer functies in één doos worden gestopt en CRM, meetsoftware en zelfs content management gebundeld worden, een trend die in de hele industrie aan de gang is. 2006-04-11Comment De webgebaseerde oplossing, Selligent X@ 7.10, biedt naast tal van nieuwe functies, immers ook een samenwerking van de operationele CRM diensten van Selligent met de analytische CRM functies van Selligent AnalytiX en met web content beheersysteem Selligent Web Content. Een totaaloplossing voor de online business van een bedrijf du waarbij men - zoals dat tegenwoordig ‘bon ton’ is maar zondermeer ook hoort – vertrekt van een totaalvisie op de klant/gebruiker. De ‘suite ‘laat het bedrijf toe om een online actie op te zetten, de impact er van te meten en te analyseren en de nodige conclusies te treken voor verdere acties. LEES OOK:Salesforce.com: nu ook in het NederlandsMicrosoft Dynamics CRM 3.0 in ASP-formule bij bedrijf uit LokerenSelligent lanceert Smartstart CRM Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address