Een sterke agenda op de Social Media Day Academy

De #smdayBE Academy van volgende week donderdag 7 maart handelt over een belangrijk onderdeel binnen de online marketing strategie van een bedrijf, namelijk Social CRM.

post-image-3
Elk actie die ondernomen wordt via social media kan gemeten worden, maar verdient ook een zeer specifieke ondersteuning en opvolging. 
De tijd van eenvoudige CRM ligt trouwens al een tijdje achter ons. Meer en meer CRM programma`s nemen de connectie met social media in die mate serieus zodat bedrijven op een verregaande manier efficiënt kunnen communiceren met klanten en prospecten. Of beter nog, tijdig de noden van die klanten en prospecten kunnen definiëren en invullen.
De hoogste tijd om experten als Nicolas Moerman, Jo Caudron, Folke Lemaitre, Tony Spelkens en Philippe Arnauts een overzicht te laten bieden van de mogelijkheden, het nut, de doelen en de resultaten van Social CRM.
Hun visie wordt door onder andere Rob van Alphen en Pierre De Nayer aangevuld met verschillende herkenbare cases.
Inschrijven voor deze derde editie van de Social Media Day Academy kan nog. Programma en registratie op www.socialmediaday.be
Ook is reeds het onderwerp voor de vierde editie bekend: Apps&Tools in social media. En binnen een paar maanden, op de laatste donderdag van juni, staat traditioneel de jaarlijkse Social Media Day Antwerp op de agenda.
Back to top button
Close
Close