HBX Analytics meet streaming media

WebSideStory, een aanbieder van Web Analytics systemen die onlangs nog te gast was op het Search & Measure event van onze partner CMS-Channel, heeft een aantal nieuwigheden in zijn HBX Analytics platform gestopt.

post-image-3
Het gaat meer bepaald om een verbeterde mogelijkheid om streaming advertenties (audo, video,…) te meten en om een verbetering van de mogelijkheid om het gedrag van de mobiele surfer in kaart te brengen.

Op het vlak van de streaming media voorziet WebSideStory parameters op het vlak van het aantal keren dat de streaming advertenties zijn bekeken, de gemiddelde kijkduur en zo meer waarbij mediaspelers ondersteund worden als Windows Media Player, RealPlayer en QuickTime.

WebSideStory werkt in ons land voor de implementatie van zijn Analytics met het Antwerpse Edge.be en heeft ook een strategisch partnership met These Days.

Lees meer

LEES OOK:
Consolidatie in Web Analytics land
Rich Internet versie voor Sitestat Web Analytics oplossing
Google breidt zijn web analytics aanbod uit met betalende diensten
OX2: Google Analytics geen bedreiging maar een opportuniteit
Trends in Web Analytics: een verslag van de eerste Web Analytics Day

Back to top button
Close
Close