Home/Web Analytics/HBX Analytics meet streaming media HBX Analytics meet streaming media WebSideStory, een aanbieder van Web Analytics systemen die onlangs nog te gast was op het Search & Measure event van onze partner CMS-Channel, heeft een aantal nieuwigheden in zijn HBX Analytics platform gestopt. 2006-04-07Comment Het gaat meer bepaald om een verbeterde mogelijkheid om streaming advertenties (audo, video,…) te meten en om een verbetering van de mogelijkheid om het gedrag van de mobiele surfer in kaart te brengen. Op het vlak van de streaming media voorziet WebSideStory parameters op het vlak van het aantal keren dat de streaming advertenties zijn bekeken, de gemiddelde kijkduur en zo meer waarbij mediaspelers ondersteund worden als Windows Media Player, RealPlayer en QuickTime. WebSideStory werkt in ons land voor de implementatie van zijn Analytics met het Antwerpse Edge.be en heeft ook een strategisch partnership met These Days.Lees meer LEES OOK:Consolidatie in Web Analytics landRich Internet versie voor Sitestat Web Analytics oplossingGoogle breidt zijn web analytics aanbod uit met betalende dienstenOX2: Google Analytics geen bedreiging maar een opportuniteitTrends in Web Analytics: een verslag van de eerste Web Analytics Day Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address