Top 100 Digital Agencies: toppers & missers

De commerciële balans 2012 van de Belgische digitale sector is over het algemeen hoopgevend. Uit onze peiling bij de digitale agentschappen en de adverteerders kan men besluiten dat de financiële crisis weinig negatieve invloed gehad heeft op de interactieve investeringen van de bedrijven. Maar het jaar 2013 zou wel eens de doodsklokken kunnen luiden voor een arrogante groei, die tot nu toe eindeloos leek te duren.

post-image-3

Het volledige rapport van de marktanalyse en het gedetailleerd klassement van de digitale agentschappen in België is nu verkrijgbaar. Het bevat onder andere de specifieke kenmerken van de Belgische markt, haar plaats in de globale markt, haar uitdagingen en verwachtingen, een gedetailleerde analyse van de klassementen (op bruto marge en op omzetcijfer), de plannen van de adverteerders voor 2013, naast de TOP 100 van de Belgische Facebook pagina`s.

Bovendien zal dit jaar de studie aangevuld worden met de "Hot List 500" van de digitale agentschappen in België.

U kan het volledig rapport in pdf-vorm hier verkrijgen.

Back to top button
Close
Close