Seminarie: beter omgaan met inkomende e-mails

Webbouwer en integrator The Reference organiseert op 9 mei eerstkomende in zijn thuisbasis Gent een seminarie over de relevante vraag hoe een bedrijf beter zijn inkomende mails kan beantwoorden.

post-image-3
Meteen een actueel thema want het is een publiek geheim dat het beantwoorden van inkomende e-mails een oud zeer is voor veel bedrijven. En je hebt niet echt veel aan een uitgekiende e-mail marketing strategie als je niet eens reageert op de e-mail aanvragen die uit die strategie resulteren.

The Reference doet één en ander samen met één van zijn technologiepartners, Trinicom, een aanbieder van multi-channel klantinteractie-oplossingen , die in deze materie gespecialiseerd is.

http://www.reference.be/seminarform.htm

LEES OOK:
E-mail marketing: hoe kleiner de lijst, hoe groter de impact
E-mail marketing: webgebaseerde e-mail adressen populaire keuze voor opt-in e-mails
eRoi: het verband tussen e-mail volume en e-mail marketing ratio’s

Back to top button
Close
Close