Selligent geeft twee awards aan Kruidvat

Selligent, een internationale leverancier van oplossingen voor digitale marketing en campagnebeheer, heeft op 31 januari 2013 in New York voor het eerst de Selligent Awards uitgereikt. Met dit internationale initiatief wil Selligent de beste interactieve marketingprojecten die zijn toegepast op de Selligent oplossing in de spotlights zetten.

post-image-3
De Selligent Awards bestaan uit een publieksprijs (Marketer´s Voice Award) en een prijs van de jury (Jury Award). Drogisterijketen Kruidvat heeft met de ´Jouw extravoordeelkaart´ zowel de jury- als de publieksprijs gewonnen. Kruidvat ontwikkelde de `Jouw extravoordeelkaart´ waarmee klanten kunnen profiteren van extra persoonlijk voordeel bovenop de bestaande aanbiedingen.
De succesvolle introductie van dit multi-channel loyaliteitsprogramma heeft geleid tot een indrukwekkende groei van kaarteigenaren en bedrijfsresultaten.
Back to top button
Close
Close