Didier Ackermans wordt Managing Director bij activeIDEA

Het vanuit Waterloo opererende interactieve bureau activeIDEA laat weten dat het zijn rangen heeft versterkt met een Ogilvy oudgediende.

post-image-3
Didier Ackermans was zeven jaar actief bij Ogilvy, de laatste drie jaar als strategieverantwoordelijke.
Ackermans, luidens het persbericht van activeIDEA in Ogilvy-stijl gedrenkt in de customer-centric 360-graden visie over (interactieve) marketing, was één van de oprichters van Ogilvy’s befaamde Summer Camp concept en pleegde samen met Ogilvy’s Wim Vermeulen « The Consumer is a Cat ».

Zijn carrière leidde hem voor Ogily en nu activeIDEA langsheen ondermeer de Belgische Winkelcentra Maatschappij (City 2), Palmares en Marketing Power.

Ackermans is bij activeIDEA aan de slag gegaan als Managing Director.

LEES OOK:
ActiveIDEA realiseert virale actie voor Volkswagen Fox
ActiveIDEA tekent voor NMBS dienstregeling op GSM
ActiveIDEA buigt zich over uw darmflora
Vroege lente bij ActiveIDEA

Back to top button
Close
Close